In memoriam  
Xosé-Luís Novo Cazón 
"Na procura da historia e da beleza" 
 (Xosé-Luís Novo Cazón: Tempus das Letras. 2009) 

Sempre o noso guía, seguiremos o itinerario que nos ensinaches

domingo, 11 de janeiro de 2009

Apoia "Chicas 10"

Por primeira vez e dado o interese que apresenta, copiamos literalmente unha información do blogue amigo O Segrel do Penedo, creado desde a Biblioteca Escolar do IES de Fene:

Hoxe queremos facervos unha proposta, Apoiar ao Blog Chicass 10, nominado como Mellor Blog do Ano por RTVE no premio Miradas2.


Para presentarvos este blog que coñecimos o verán pasado nos III Encontros Edublog que se celebraron en Santiago, escollimos esta Carta de Presentación escrita por Lourdes Barroso

"Chicass 10" no es un blog cualquiera, es una ventana abierta en el módulo de mujeres de la cárcel de Teixeiro. Es una experiencia educativa basada en el voluntariado de quienes enseñan y el coraje, la voluntad de superación, y la esperanza de un puñado de mujeres condenadas no solo a la reclusión, sino también a la exclusión social. Este blog se escribe sin Internet, porque en la cárcel no hay acceso a Internet, pero es el motor de arranque de la motivación de quienes publican en él, lo hace con esmero, es su "cuaderno de limpio", la mayor parte de ellas se están alfabetizando, nos muestra su historia y sus aprendizajes. A través del blog han buscado nuestra mirada, nuestro comentario, nuestro apoyo, que va llegando con cuentagotas. El fuerzo realizado, el compromiso, el cambio en lo personal, no se ha visto hasta ahora recompensado por parte de la administración penitenciaria, pero quizás ahora se abra una nueva oportunidad, si entre todos somos capaces de movilizarnos darles nuestro apoyo. Chicass 10 ha sido nominado como mejor blog del año por RTVE.es en los premios Miradas2, tal vez, si somos capaces reunir los votos suficientes, las cosas en Teixeiro puedan cambiar.

"Quizás non consigamos que gañen pero alomenos terán coseguido o noso recoñecemento, necesítano e meréceno".


¡¡Vota Chicass 10!! Nós, xa o fixemos!!

¡¡Difunde esta mensaxe!!.

Tamén en:

3 comentários:

O Segrel do Penedo disse...

Para "O Segrel" é unha honra figurar no voso blog. Parabéns polo voso magnífico traballo.
Apertas dende Fene!!

Maria disse...

Grazas a vós por toda a xenerosidade que sempre mostrades. E desculpas por ter colado o post antes de vos informar e agradecer: as presas non son moi boas aliadas.
Un abrazo cálido desde esta tarde fría de Lugo.

O Segrel do Penedo disse...

María, por favor, que non hai nada de que disculparse. Nós somos os agradecidos por ternos axudado a poñer voz ás que tanto lles está a costar ser oidas.
Apertas!!!!