quarta-feira, 6 de novembro de 2013

Cinema no instituto


Como colofón ás actividades realizadas con motivo do Samaín - Halloween o venres, 8 de novembro, proxectarase no salón de actos a longametraxe "O crime da legua direita", protagonizada pola antiga alumna do noso intituto Beatriz Meilán e producida por Coolfilms. A continuación haberá un coloquio coa protagonista.

Este filme recrea un crime cometido ao caron da estrada que une Rábade e Vilalba en 1911:

 Na localidade madrilenha de Humanes, a mulher de um senhor padecia um cancro de pele que lhe afectava ao rosto. Um curandeiro recomendou-lhe como única soluçom possível para o seu mal pôr sobre a sua cara o pelelho da cara de um homem lampo, que deveria ser-lhe arrincada em vivo. O marido da senhora escolheu como vítima um tal Cabarcos, vizinho de Nete e membro de umha quadrilha de segadores galegos que trabalhavam para ele. Para levar a cabo o crime contratou a Bautista de Ínsua, maioral da quadrilha e inimigo do Cabarcos. O 10 de Maio de 1911, Bautista e três companheiros (vizinhos da parróquia de Ladra) assaltárom o Cabarcos no caminho entre a Légua Direita e Fonfria e, após umha longa luita, conseguírom esfolá-lo e finalmente matá-lo com dous tiros polas costas. O epílogo da história conta que, quando o pelelho chegou a Humanes (no interior de um presunto), o cancro já acabara com a vida da mulher.

Sem comentários:

"Nunca me pintes costuras nos labios"

Co gallo do Día Contra a Violencia de Xénero , na Biblio o alumnado de Artes Escénicas e Danza de 4º da ESO realizaron unha performance a p...