terça-feira, 1 de fevereiro de 2011

Mellor á man e sobre papel

Escribir á man semella que fortalece o proceso de aprendizaxe, segundo conclúe a Dra. Anne Mangen, especialista en Lectura no Centro Nacional de Investigación e Ensino da Lectura da Universidade de Stavanger, na Noruega, nun estudo realizado en colaboración co neurofisioloxista Jean-Luc Velay, da Universidade de Marsella, e que viu a luz na publicación científica Advances in Haptics.

Anne Mangen decidiu investigar se algo se perde cando o estudantado adulto prioriza o computador, tanto para se imformar como para escribir. Ao que parece, cando escribimos manualmente, o noso cerebro retroaliméntase de maneira diferente e máis significativa que cando usamos un teclado.

Moito se ten cuestionado o proxecto Abalar, tal e como se está plantexando e por diferentes motivos. Será adecuada a integración das TIC no aprendizado  tal e como se apresenta desde este proxecto?

Sem comentários:

25N. CONCURSO DE POSTERS.

                                                    Con motivo da conmemoración do Día contra a violencia de xénero, a Biblioteca organiza u...