quarta-feira, 4 de janeiro de 2012

Celso Emilio Ferreiro

Nun 4 de xaneiro de 1912,  naceu en Celanova (Ourense) Celso Emilio Ferreiro.
E parabenizámonos por termos viva a súa palabra, máis viva aínda neste ano a el dedicado.

Na nosa man está homenaxealo lendo ou relendo a súa obra. Aquí temos unha escolma de diferentes obras. Mais, para comezar, deixamos un dos poemas de Viaxe ao país dos ananos e a versión musicada por Dios ke te crew de "Deitado frente ao mar":

Compromiso

Estóu entre vós
e de vós falo, homes.
Non me importan
as derradeiras modas
nin os modos snob
dos poetisos
que proclaman o estrume por divisa.

Eu canto dende dentro do meu pobo.
Tido,
metido,
prometido,
comprometido
cos homes, meus irmaus,
meus camaradas na loita
pola libertá.
Non me importa
o que digan mañá
os aduaneiros da poesía.
Si un intre só
conquiro darvos folgos
co meu canto,
ficarei moi contente
e non perciso
máis
nada



Sem comentários:

25N. CONCURSO DE POSTERS.

                                                    Con motivo da conmemoración do Día contra a violencia de xénero, a Biblioteca organiza u...